Blogg öken..

Jag fick ett meddelande på fejjan härom kvällen av en av mina 3 läsare... Hon tyckte jag bloggade dåligt. Det är så sant.. men nu får ni inte tro att jag inte vill. Helt ärligt så tänker jag flera gånger om dagen "åh det där ska jag skriva i blogge" men när jag väl får tid att blogga så är eet helt jävla tomt. Eller det där var en lögn... för som oftast finns det en del jag då skulle kunna skriva men det är sånt jag lixom inte bör skriva. Jag är nämligen vuxen och måste handla därefter. Hur fel man än tycke vissa gandlar och hur mycket man än skulle vilja skrika " din manipulativa lilla slyna" Så får mqn ju som vuxen inte säga så. Man får lära sig att bita ihop och trösta sig med att man lixom är vuxen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj då det låter inget kul!!! Det här med att va vuxen är förjävligt... Synd att inte alla känner samma ansvar bara..

2012-03-22 @ 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0