Klurar...

Ja nu går hjärnan på högvarv kan jag lova!

Ni förstår mina kära tre läsare att Maria min kusin ska sy mössor till mina barn.. Så jävla snällt!!! Precis vad jag önskat mig o hade jag kunnat eller ska vi säga vågat så hade jag gjort det själv för länge länge sedan.

Men nu till kluret.. jag sitter o ska välja tyg o det är såååå svårt. Jag vill lixom ha allt ju.

Men så här funderar jag till Theodor. Jag vill ha två tyger eftersom det är så praktiskt att kunna vända på den. Theodor vill nog inte ha nått puttinutt då han ju är ja snart vuxen ni vet så ja typ nått sånt här:





Eller:





Man skulle ju säkert kunna ha de två med stjärnor rakt av men jag tänker att Tuffa Stojj vill kanske ha enfärgat att kunna välja på. De två enfärgade tygerna är dock bomull Maria funkar det??? Vad tycker du Maria eller ja alla ni andra två som läser oxå då förstås???

Till Alice då.. blir det fan mer klurigt just för att man inte är lika begränsad med färg o mönster men jag vill gärna att de matchar så först har jag nog tänkt denna:





Men sen blev jag orolig att de lixom ska skära sig totalt.. för det står att det prickiga tyget ska vara rosa och röd prickigt och inslag av röd vill jag nog gärna ha så man kan ha den till röda kläder.. ja för jag äskar ju rött. Så då funderar jag på att byta det rosa stjärntyget mot detta:



Men när jag sätter dem så här brevid varandra ser det ju inte alls bra ut.. Vad tycker ni?

Man kan ju såklart ta stjärn tygerna.. eller kanske ett enfärgat tyg som passar men ja fan jag sliter av mig håret HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh vänta det här är ju sjukt sött oxå:



Vad tycker ni??????

Kommentarer
Postat av: maria

Jag kan ju göra fler mössor så du har att välja på... det går ju inte åt så mycket tyg... de är ju liksom barn:) Sen tänkte ja på... att det kan ju va kul om mössorna matchar vårjackan/ overallen... el helt olika är ju med gulligt iof... nae fan nu blev jag förvirrad!

2012-02-23 @ 15:57:29
Postat av: Me

Ja alltså Theodors jacka är mörk och ljusblå så det passar ju Alice har jag inte köpt nån så får väl ta mössan först och Jackan sen... ja visst blir man förvirrad!!!!!!

2012-02-23 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0