Hahaha

Anledningen till att förra inlägget heter bröstmjölk var för att det var just det jag tänkt skriva om, närmare bestämt min bröstmjölk.. eller ska vi säga Alice bröstmjölk. Haha men jag glömde totalt bort det i allt annat skitsnack. Men iallafall.. det går ju sisså där det där med amningen. Alltså sim ni vet vill ju jag amma, amning är överlägset bäst o så länge man kan så ska man tycker jag. Alice har ju den senastw tiden varit av en liten annan åsikt. Hon är betydligt mer förtjust i "riktig" mat... men nu ska ni få höra. Jag har trugat o trugat. envisats med att här ska ammas. Så ja visst minst tre ordentliga mål "riktig" mat vill hon ha varje dag annars blir hon kinkig men mu tuttas det på ordentligt till mellanmål o på kvällen :-) vi tar alltid en morgon slurk på morgonen oxå. Nu kan jag till och med känna att de fylls på åh så glad jag blir.. för ett par månader till vill vi ju amna. Jaha nä det var väl det.. hoj hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0