Bröstmjölk

Jag putsade faktiskt ett fönster igår, det största vi har. Mest var det nog för att jag kom på attt jag vartvungn att vika tvätt så jag valde lixom fönstret istället o höll tummarna... kanske kanske viker sig tvätten helt av sig självt. Det gjorde den ju inte men efter att jag putsat fönstret fick jag ju syn på att blommorna behövde min omsorg så planterade om dom lite, gick över på fler blommor, flyttade om lite på kort o ramar, städade Theodors garderob, tvättade lite o hängde lite tvätt, rensade lite papper, dammade lite oså vips så var dagen slut så jag slapp lixom putsa fler... så det kan gå! Idag har jag fortsatt i samma anda.. alltså gör vad du kan för att slippa vika tvätt o putsa fönster.. går prima so far! Alice är små hängig o snorig, Theodors monster hosta börjar ge sig lite granna o idag kommer Ardian. Ja just det var på vc med Theodor o hans monster hosta. Mamma var snäll o följde med oss. Han fick andas lite ventolin, fick lite påfyllnad i medicin skåpet men det konstaterades iallafall att det "bara" var ett virus så det var ju skönt. Blivit lite ändringar på Harrys så är osäker på hur vv blir framöver men vi får försöka göra det bästa av situationen.. Harrys har ju styrt våra liv förr. Nu vet vi ju både jag o Andreas vad som är bäst för Theodor o även om det kanske inte kan bli så så jobbar vi mot samma mål. Jag har haft och har en del strul med den där karln men ju mer jag ser o upplever av, låt oss kalla det andras x så inser jag att så jävla illa har jag det inte iallafall. Vad jag vet har aldrig Mr A ljugit för mig iallafall. Vissa människor slutar visst aldrig att förvåna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0