Som jag befarade..

Är även detta en latmask dag.. eller jag dagen är ju inte slut än.
Inatt har jag iallafall sovit som en prinsessa just för att min prinsessa sovit jätte bra. Så ja idag kan jag ju inte skylla på det. Ska röja lite o senare när Janne slutat jobbet ska vi åka till IKEA.
Imorgon är det Lucia o Stojjbojj ska vara pepparkaksgubbe. Theodor kommer troligtvis ha flest gäster med sig på fikat efter då Pappa, Faster, Mamma, Mormor, Gudmor och Lillasyster följer med.
Annars? Jo jag stressar som vanligt till jul.. mest i huvudet o så länge stressen stannar där och lixom inte går till handling så blir det ju bara mer stress. Som vanligt lär jag springa på stan som alla andra den 23:e o om man ska vara helt ärlig är det väl tradition så varför bryta den.
Jag har yrat runt o letat efter en julaftonsklänning så länge utan nått riktigt klockrent resultat.. ja till Alice alltså så jag har helt glömt bort att finna nått till mig själv och till Stojj för den delen. Han har ju mest tuffa skjortor oså o jag ja jag får väl gå naken.. då får ju iallafall Janne vad han önskar sig i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tusen tack för din kommentar Alexandra, hade ingen aning om att du läste min blogg. Men alltid roligt med läsare som har läst min blogg länge, känns som att ni som gjort det vet lite mer om mig och har följt min resa och kamp genom mycket :)



Tack vare er läsare, ni är så otroligt fina och snälla med mig. Tack vare er och era fina ord, erat stöd, så har jag valt att inte lösenordsskydda bloggen. Jag kommer i alla fall avvakta med det och se hur det känns senare :)



Kram på dig!

2011-12-12 @ 20:57:45
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0