Sate..

Så okristligt trött men idag är det lucia så upp och hoppa!!
Har den senaste halvtimman försökt få upp Janne ur sängen.. det är ingen lek måste jag säga. Han började jobba nu kvart i och rusade som vanligt upp ur sängen för 5 minuter sedan. Var ju på IKEA igår.. det var ju trevligt oså fast nästa gång lämnar jag nog karl hemma och tar tåget dit. Shit va han gnällde. Han såg så lidande ut att det kom fram en farbror i 60-70 årsåldern med frugans handväska på armen och ville dela hans smärta. Han förklarade att det blir faktiskt inte bättre med åren.. "vänta du tills du står där om 30 år med handväskan på armen, då har du till och med slutat gnälla". Hans fru stod ett par meter bort och skakade på huvudet. Jag skratta så jag höll på och kissa i byxan. Det roliga var ju att Janne just gnällt för att han inte kände sig manlig när han bar på H&M påsen.
Nähä dags att sätta fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0