"Normalt"

Tidigare har ju denna blogg varit lite små anonym i den form att jag helt enkelt inte gett ut adressen till så många. Har väl blivit lite ändring på det. Från början var bloggen enbart menad för mina närmaste och för min egen del var den ett verktyg att må bättre för jag var ordentligt på botten då. Mycket har hänt sedan dess kan man ju säga.
Har börjat skriva lite mer och orsaken till det är nog att jag ofta kikar in i min gamla blogg för att se hur allt var då, mest utvecklingen med Theodor då han var bebbe.. det vill jag ju såklart kunna göra i framtiden med vad gäller Alice då. Ja Theodor med såklart.. han slutar ju inte utvecklas bara för att han är "vuxen" nu som han kallar det.
Mycket har hänt som sagt, mycket dåligt och galet mycket bra saker. Alice har kommit till världen det är väl den största positiva saken. Mycket dåligt har hänt med Theodors pappa och det har varit extremt mycket upp och ner på den fronten. Det är fortfarande lite osäkert men faktiskt börjar en känsla av "normalt" infinna sig.
HÖR OCH FUCKING HÄPNA han beter sig som folk. Jag är fortfarande på min vakt såklart men just för tillfället är Theodors och hans relation bra och relationen mellan mig och han.
Det är så otroligt skönt när man kan lägga allt skit bakom sig och bara fokusera på Theodor. Synd att det skulle krävas så mycket såklart men bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0