LATMASK...

Ja fy fan jag är så jävla lat. Idag har Theodor varit hos sin pappa hela dagen o listan var lång på allt som skulle göras... jag har såklart inte gjort ett skit. Eller ja tre filmer har man ju hunnit se.
Så håret är fortfarande ofärgat, naglarna omålade. tvätten otvättad, disken odiskad... ja ni fattar en himla massa ogjort helt enkelt. Nya tag imorgon antar jag... det kommer mest troligt resultera i en mer himla massa ogjort men tanken är alltid god.
Dagens plus är dock att jag hunnit med en smaskig fika hos min fru!
Theodor traskade förbi när jag laddade upp bilden nedan häromdagen o sa :" Mamma varför var du så fin på det kortet". Älskade älskade barn <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0